Pojemność zbiornika |
500/800/1100 [dm3] |
Długość maksymalna „L1” |
2800÷3200 [mm] |
Długość „L2” dla zbiornika:
500/800/1100[dm3] |
1590/2110/2560 [mm] |
Odległość pomiędzy uchwytami „L3” dla zbiornika: 500/800/1100[dm3] |
785/1305/1845 [mm] |
Wysokość maksymalna od główki szyny „H”
dla średnicy koła: 310/350/375 [mm] |
1440/1460/1472,5 [mm] |
Szerokość „S1” |
900 [mm] |
Rozstaw kół „A” (szerokość toru) |
550÷1000 [mm] |
Rozstaw osi „B” |
1000÷1200 [mm] |
Średnica koła „D” |
310/350/375 [mm] |
Minimalny promień łuku toru |
8,0 [m] |
Maksymalna prędkość w transporcie szynowym |
3,5 [m/s] |
Masa własna wozu dla zbiornika:
500/800/1100[dm3] |
1445/1555/1690 [kg] |
Maksymalna masa całkowita wozu dla zbiornika:
500/800/1100[dm3] |
1845/2195/2570 [kg]
|
Maksymalne obciążenie sprzęgu |
35 [kN] |
Maksymalny kąt pochylenia dróg transportowych |
≤ 4° |
System tankowania maszyn i pojazdów |
Bezkropelkowy (suchoodcinający) |
System tankowania zbiornika |
Wlew otwarty Ø50 [mm] |
Zdolność filtracji |
30 [μm ] |
Przepływ |
110 [dm3/min] |